Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26

  • Анекдоти від Фастовецької ЗОШ 1-3 ст.
  • Фастовецька ЗОШ І-ІІІ ст. ВКонтакте
  • Всі випускники Фастовецької ЗОШ І-ІІІ ст. запрошуються до групи в ВК
  • Навчальні заклади Бахмацького району
  • Друзі сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Ми, колектив творчих вчителів Фастовецького НВК, працюємо над формуванням гармонійно розвиненої особистості шляхом озброєння учнів знаннями, над створенням умов розвитку здібностей учнів, залученням їх до різних видів діяльності, над формуванням професійного самовизначення і творчої самореалізації. Виховуємо активну життєву позицію, потребу творити і приносити користь людям, вчимо любити Батьківщину, поважати національну цінність українського народу.

     

    Достигла осінь на медах,

    Прозорі павутинки літа.

    Іде на сонячних світах

    Через країну знань  учитель.

    Із покоління в покоління

    Дитячих душ хранитель.

    Зоря любові і добра,

    Що має ймення  ВЧИТЕЛЬ.

     

           Кожного року золотавий вересень приймає до школи першачків, а зеленоокий квітучий травень проводжає у щасливу дорогу випускників. Вчителі ж з надією чекають хороших вістей, вірять у правильно обраний шлях юнаків і дівчат. І продовжують працювати, віддаючи своїм вихованцям гаряче серце, щедру душу. З нами наш мудрий керівник, вмілий організатор педагогічних справ і наставник педагогічних ідей - директор НВК Красноголов Наталія Володимирівна.

    "Даруй себе дітям! Зустрічай кожного учня, як останнього! 

    Не тому,  що він справді останній у твоєму житті, а тому, 

    що ти можеш подарувати йому найкраще в собі на сьогоднішній день. 

    Будь терплячим в очікуванні дива і готовим до зустрічі з ним у 

    дитинстві, юності та зрілості”.

     

     

     

    Багато є професій в світі –

    На порахуєш їх ніколи.

    Та знають всі, дорослі й діти:

    Професію „директор школи”.

    Без школи, він, конкретно,

    Не може й дня прожити.

    На те він і директор,

                       Щоб нею дорожити.

     

           Загальновідомо, що забезпечити належну якість навчання й виховання здатні лише педагоги з високим професійним та інтелектуальним рівнем. Саме тому велику увагу приділяє директор створенню кваліфікованого, згуртованого колективу. Чіткий розпорядок, вимогливість, планування та підведення підсумків - стало системою, що значно підвищило рівень роботи працівників. У його особі вчителі вбачають кваліфікованого педагога і керівника, дбайливого вихователя і  надійного порадника. Значне місце відводить  індивідуальній роботі з вчителями, вивченню їх нахилів, інтересів і можливостей. 

     Піклується про підвищення професійного рівня вчителів, їхньої майстерності, працює над створенням для цього необхідних умов. 

     

          

           Його надійні помічники - заступники.

           З навчально-виховної роботи - Шугай Оксана Володимирівна, вчитель української мови та літератури.

     

     

     „Що треба  робити,  щоб досягти  успіху у  роботі вчителя? 

      Любити свою роботу і дітей”.

     

           Веде систематичну роботу з підвищення теоретичного рівня і педагогічної майстерності працівників школи. Постійно в пошуку нового. Вміло зосереджує зусилля вчителів на виконання основних завдань, які поставлені державою перед школою, характеризує їх діяльність. Стиль роботи - доброзичливість, вимогливість, товариська взаємодопомога.

     

           З виховної роботи - Подоляк Галина Степанівна. Вона керує роботою учнівського самоврядування, що дозволяє учням розкрити такі соціальні якості людини, як толерантність, критичність та конструктивність мислення, повага до власної та чужої праці, оптимізм, гуманізм, здатність до самоаналізу і самовиховання.

     

      „ Навчати, виховувати, розвивати творчі здібності учнів,

    формувати інтерес  до  історичних цінностей України”

            Головне  завдання  національного виховання - це формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадською гідністю, почуттям національної самосвідомості. Педколектив школи велику увагу приділяє комплексному вихованню – це  художньо-естетичне, моральне, трудове, екологічне, превентивне, громадянське, військово-патріотичне, родинно-сімейне.    Плануємо роботу, щоб дати можливість дітям проявити ініціативу, самостійність, дати змогу розкрити себе, проявити здібності, знання, таланти. Для цього  в школі організовано сітку гуртків за інтересами.

     

    Методична робота в школі спрямована на розвиток та підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, на розвиток навчально-виховного процесу, творчих здібностей вихованців. За основу роботи адміністрація школи взяла особистісно-орієнтований підхід до навчання і виховання учнів, впровадження новітніх технологій навчання, перспективного педагогічного досвіду в практику роботи. У результаті,  в кожний атестаційний період підвищуються кваліфікаційні категорії педагогічних працівників. За сумлінну працю нагороджуються грамотами районного відділу освіти, обласного управління освіти, іншими відзнаками. В числі працівників є нагорода Міністерства освіти і науки України.

     

     

     

         –У сучасних умовах учителю, як ніколи, необхідно не тільки по-новому вчити, а й по-новому вчитись, бути в постійному творчому пошуку.

           В. О. Сухомлинський стверджував: „Світ вступає у століття Людини. Більше, ніж будь-коли, ми зобов’язані думати зараз про те, що ми вкладаємо в душу людини”

          

         Навчання та виховання потребує нових підходів і методів. У всі часи вчитель досягає успіху, творчих злетів тоді, коли постійно працює над собою, займається самоосвітою. Щоб удосконалювати розум, треба більше розмірковувати, ніж заучувати. Особливістю живого розуму є те, що йому лише трохи треба побачити й почути для того, щоб він міг потім довго міркувати й багато розуміти. Тому педагоги школи періодично проходять курси підвищення кваліфікації, відвідують уроки колег, є учасниками різних професійних семінарів, постійно опрацьовують новини педагогічної преси та іншої фахової літератури, впроваджують в практику елементи інноваційних технологій. Усі педагоги володіють комп’ютером. Власноруч виготовляють роздатковий та дидактичний матеріали. Працюють над оформленням класів-кабінетів, оформляють навчальні стенди.

           У різні періоди існування школи вчитель був і є нездоланністю, який крізь все проносить іскру доброти, і запалює в дитячих серцях вогонь розуму й краси.

           Змістовні творчі знахідки  вчителів є в будь-якому педагогічному колективі.

     

           Готувати до життя активних будівників суспільства - одне з головних завдань школи. У його успішному розв’язанні визначна роль належить учителю, який покликаний виховувати у школярів ідейні переконання, творче ставлення до праці. Все це глибоко усвідомлює вчитель біології та хімії І категорії Гончарова Ганна Петрівна. 

     

    „Навчати, виховувати, формувати інтерес 

    до  предмета,  розвивати творчі здібності”.

     

          Основним завданням на уроках біології вважає формування екологічної культури школярів. Постійно  дбає про формування їхнього світогляду, виховання в них гуманного ставлення до живої природи, частиною якої є людина. Ретельно готуючись до кожного уроку,   намагається віднайти найбільш ефективні форми і методи викладання, які б спрямували розумову діяльність учнів. Велику увагу приділяє проблемному підходу в навчанні, опрацьовує загальні питання виникнення проблемних ситуацій, ступені розв’язання навчальних проблем, аналізує матеріал, який вимагає творчого пошуку діяльності. Успішному викладанню біології та хімії допомагає добре обладнаний кабінет, де раціонально розміщені для роботи прилади, таблиці, роздатковий та дидактичний матеріали, необхідні екранні посібники.

     

     

     

    Математика є опорним предметом при вивченні суміжних дисциплін – фізики, хімії, інформатики, біології, географії, економіки, креслення. Тому без належної математичної підготовки є неможливою повноцінна освіта сучасної людини. Всю свою роботу спрямовую на виховання у школярів пізнавальних інтересів, потягу до знань, вміння застосовувати математичні поняття на практиці навиків до самостійного володіння матеріалом.

    Кожний результат зусиль учня – це своєрідне відкриття. Знайти самому – це вже творчість, яка приносить радість пізнання. Тому шліфую і підсилюю інтерес та любов до навчання, науки, дослідження.

     

     

           „Інтерес до предмету - це основне, що забезпечує успішність навчання” -  відома фраза педагогів. Даного висловлювання дотримується і вчитель географії І категорії Швачка Петро Григорович. 

     

     

        „Робота  вчителя - це сенс мого життя”.

     

           Загальноосвітня цінність шкільної географії полягає у формуванні світоглядного розуміння природи Землі, її географічної оболонки як природного та природно – техногенного середовища, в якому протікає життя людини. Тому всі свої зусилля вчитель  спрямовує на формування в учнів просторового уявлення про земну поверхню та розвиток умінь усвідомлено орієнтуватися в суспільно-економічних, суспільно-політичних і геоекологічних подіях у державі і світі.  Уроки проходять цікаво й емоційно. Про складне поняття чи факт вміє розповісти просто і доступно, викликаючи тим самим інтерес до вивчення географії. Працює над формуванням гуманістичного світогляду, вихованням дбайливих господарів, любові до рідного краю, набуттям умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища та адекватної поведінки в ньому.   

     

           Важливе місце в навчально-виховному процесі займає фізичне виховання учнів,  яким керує вчитель фізкультури І категорії Бабич Анатолій Григорович.

            

            „Намагаюсь бачити в учнів рівних собі”. 

     

           Спортивний зал школи є одним з кращих у районі, тому учні із задоволенням відвідують гуртки і секції. Як результат змістовної організації даного напрямку роботи учні неодноразово були переможцями Спартакіади школярів району.  В 2010-2011 навчальному році  команда дівчат зайняла ІІ місце з волейболу, юнаки - ІІІ місце, в змаганнях з шахів команда виборола ІІІ місце, з тенісу - ІІІ місце, з легкої атлетики індивідуальні призові місця.

           Традиційними стали „Козацькі розваги”, спортивні змагання, товариські зустрічі з футболу між командами школи, села, Бахмацької спортивної школи,  команди колишніх випускників школи. 

     

     

       «Педагоги не можуть успішно когось навчати, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі»        

                                                       Алі Апшероні

    Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій сприяють формуванню творчих, успішних, мислячих учнів, а робота над розвитком інтелектуального і творчого потенціалу учнів і формування їх життєвих компетентностей на уроках інформатики -  є потужним потенціалом для учнів у виборі подальшого життєвого шляху.

     

    «Учень – це не посудина,яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити»

           "Метою моєї роботи вважаю прищеплення смаку і любові до свого рідного краю, розвитку інтелектуальних, соціокультурних і творчих здібностей, підвищення мотивації учнів у вивченні іноземної мови. Навчальний матеріал пов’язую з місцевим матеріалом, використовуючи іноземну мову як засіб спілкування. Одним із головних напрямків своєї професійної діяльності вважаю саморозвиток та творчий пошук. Щоб посилити емоційне сприйняття змісту уроку,активізую прагнення школярів до висловлювання англійською мовою. Застосування ігрових методів навчання, різноманітної наочності та створення проектів допомагає покращити знання учнів з предмету."

     

     

       У своїй роботі я керуюсь не своїми емоціями, а думками і почуттями дітей. Одним із способів залучення молодших школярів до активної розумової діяльності є гра. Гра допомагає формуванню учня як самостійної, ініціативної, вдумливої особистості. Сучасний урок має бути продуманий, організований, з урахуванням дитячих можливостей і потреб.

       Спільна робота з батьками має вплив на шкільне життя учнів.

       На уроках я часто використовую технічні і не технічні засоби навчання, працюю над поглибленням знань учнів, організовую творчі уроки.

       Патріотичне виховання дає вагомі результати в розвитку дитини. Учні отримують кращі знання рідного краю, вчаться любити і оберігати його.

     

     

     

     

    «Учитель - свічка , яка світить іншим , згораючи сама».

    (Джованні Руффини )

    «Тисячі свічок можна запалити від однієї єдиної свічки, і вона не стане коротшою. Щастя не стає менше, коли ним  ділишся ».

    Спілкування з вчителем завжди лишає в душі відчуття світла, торжества добра над злом, відчуття надії. Особливо це важливо для дітей, адже вразливе дитяче серце здатне зберегти пам'ять про таке спілкування на все життя. Тому Вчитель просто не має права не бути Людиною.

    Не дивлячись на те, що я працюю в школі ще так мало, всього 2 роки, я розумію, що не дарма вибрала професію вчителя. На іншій професії я себе і уявити не можу. Я навіть дня не можу обходитися без своїх пустунів, які йдучи на вихідні, вже мріють про те, що б швидше настав черговий понеділок. Приємно, коли вийдеш на ганок школи, а тебе вже оточила юрба дітлахів і все щось розповідають своє, кожен прагне бути першим. Тільки діти-малюки розуміють стан вчителя. Тому в школу приходжу завжди у піднесеному настрої, адже діти завжди відчувають настрій. Для мене моя робота-це сенс життя. Учні - це квіточки, у якого свій колір настрою, свої звички, свої вчинки.

    Учителем може бути не кожен. Учитель-це дар природи, талант. Тому крім знань, отриманих в стінах педагогічних Вузів, потрібно ще прагнення любити дітей і бути улюбленими. Вчителі повинні бути прикладом для наслідування. «Вчителю належить найголовніша роль у формуванні майбутнього країни».

     

     

     

    Кредо «Історія вчить, що вона нічого не вчить»

    Епіграф «Бог не може змінити минуле, проте історики можуть. І, мабуть, як раз тому, що іноді вони роблять цю послугу, Бог терпить їхне існування.» 
    Семюел Батлер

    Практика виховання своїм корінням йде в глибинні шари людської цивілізації. З'явилося воно разом з першими людьми. Дітей виховували без усякої педагогіки, навіть не підозрюючи про її існування.

    Відомо, що першопричина виникнення всіх наукових галузей - потреба життя. Настав час, коли освіта стала відігравати досить помітну роль в житті людей. Виявилося, що суспільство прогресує швидше або повільніше залежно від того, що в ньому поставлено виховання підростаючих поколінь. На даний час з'явилася потреба в узагальненні досвіду виховання, у створенні спеціальних навчально-виховних закладів для підготовки молоді до життя. Історія, це той придмет за допомого якого можна проаналізувати виховання дітей іх ставлення до навчання у різні часи із сучасністю і зробити висновки.

    Конфуцій стверджував: «Давай повчання лише тому, хто шукає знань, виявивши своє неуцтво. Надай допомогу лише тому, хто не вміє виразно висловити свої заповітні думки. Навчай лише того, хто здатен, дізнавшись про один кут квадрата, уявити собі останні три. Іноді педагог повинен пожертвувати своєю гідністю і дати своїм учням перевершити його самого.»

     

     

     

     

     

     

     

           Важливою умовою навчально-виховного процесу є обладнання навчальних класів – кабінетів. Добре обладнаний кабінет сприяє комплексному використанню засобів навчання, наочності й дидактичного матеріалу. Слід відмітити, що в школі є добре обладнаний фізичний кабінет та комп’ютерний клас. Непогано обладнані кабінети біолого-хімічний, захисту Вітчизни, зарубіжної літератури. Поповнення  та обладнання кабінетів  відбувається за рахунок робочого часу вчителів під час канікул власноруч виготовленими матеріалами.

     

           Педагогічний колектив школи вважає, що найкращим подарунком школі є створення таких цінностей, які б нагадували наступним поколінням про нашу працю. Одним з таких подарунків можна вважати куточок - музей видатного українського художника М.М. Ге, який було передано з клубної установи с. Шевченка. Куточок переобладнано. Місце, де стоїть куточок М.М. Ге, - це шкільна святиня. Тут учні не допускають ніяких витівок, пустощів. Із числа членів гуртка „Виразного читання” підготовлені екскурсоводи, які ознайомлюють гостей з історією села, творчістю М.М. Ге, видатними людьми, які відвідали наше село: Л. Толстой, Н. Забіла, Т. Шевченко та ін.

     

          У  школі обладнано ряд куточків на допомогу учням і класним керівникам у роботі:  це державної символіки,  учнівський, правових знань, з безпеки життєдіяльності, правил дорожнього руху,  „Української світлиці” та ін.

     

           Комп'ютерний клас укомплектовано 8 комп'ютерами серверної системи. Також комп'ютери встановлено в учительській кімнаті, бібліотеці, кабінетах директора та кабінеті заступників для адміністрації школи.  Більшість членів колективу використовують роботу на комп'ютерах під час ведення уроків, в інших видах трудової діяльності.

     

           Для учнів старшої школи організовано профільне навчання.

           В нинішньому навчальному році:

           Учні 10 класу навчаються за економічним профілем.

           

           З метою розвитку пізнавальних інтересів учнів, прищеплення зацікавленості до вивчення предметів згідно з річним планом школи проводяться предметно-методичні тижні. В рамках тижнів організовуються різні загальношкільні та класні заходи, які проходять з великою зацікавленістю учнів, масовою активністю. 

           Щоб у повному обсязі виконати завдання, які стоять перед школою, всі педагоги ретельно готуються до кожної зустрічі зі своїми вихованцями, невтомно поповнюють свої знання новітніми досягненнями педагогічної науки, не упускають можливості поповнення методичної майстерності. З цією метою в школі створено групу оперативного інформування, до складу якої входять керівники шкільних МО вчителів природничого циклу, гуманітарного циклу, початкових класів, класних керівників, бібліотекар, заступник з навчальної роботи. Члени даної групи на нарадах при директору знайомлять членів педколективу з новинами педагогічної преси, періодичних педагогічних видань та іншої доступної нам педагогічної літератури.

           Для  активізації роботи класних керівників та підвищення якості проведення виховної роботи з учнями створено систему папок з матеріалами по 10 напрямках проведення виховної роботи згідно з методичними рекомендаціями нормативних документів.

           Члени педагогічного колективу завжди надавали великого значення посиленню відповідальності й закріпленню згуртованості учнівського колективу. Згуртувавши учнівський колектив, школа досягла відчутних змін у зміцненні правової культури учнів. Виховання правової культури учнів проводиться шляхом роз’яснювальної роботи по вивченню основних положень нормативних актів, які діють в Україні. Класні керівники проводять відповідно до комплексної програми профілактики злочинності заходи по попередженню злочинності та правопорушень, протидії розповсюдження наркоманії, пияцтва, тютюнопаління, захворювання на СНІД.

           Значний внесок в організацію проведення виховної роботи вносить рада профілактики правопорушень серед неповнолітніх, створена в школі з числа педагогічних працівників. Рада працює згідно із складеним планом роботи. Робота ведеться як з учнями, так і з батьками. 

    Як результат, вже протягом десятка років учні школи не перебувають на обліку в кримінальній міліції та інших правових органах.

           Ведеться робота психолого-педагогічного семінару.       

           Для батьків учнів школи організовано „ педагогічний лекторій”. Класні керівники вивчають проблемні питання виховання учнів по класах, готують доповіді і  виступають з ними періодично на класних батьківських зборах (таких 4 на навчальний рік).

           На даний час вся виховна і навчальна робота ведеться на належному методичному рівні. І ведеться вона в тісному зв’язку з учнями,  батьками, громадськістю села. Школа славна своїми традиціями, учнями, учителями. Широкого розмаху набули проведення родинних свят з участю батьків, рідних та інших жителів села. Зокрема заходи: „Таланти твої, Фастовці”, зустріч з письменниками рідного краю, фольклорний ярмарок „Пісні моєї бабусі”, свято моєї мами та ін.

           Навчаючи дітей, педагоги постійно підкреслюють роль кожної дитини в житті суспільства, у вихованні людини високої духовної культури. І кожен педагог вважає, що діти наші розумні, талановиті, красиві. Кожен з них особистість: один - художник, інший  - музикант, артист, а хтось - просто душа компанії. Просто, необхідно знайти в кожної дитини щось позитивне і сприяти його розвитку. Проте спеціалістів багатьох галузей не вистачає, тому виходячи з реальних можливостей, вчимося самі, вчимося разом з дітьми і маємо певні результати.

           Скільки тривог і сподівань, радощів і розчарувань  переносить кожен з педагогів, щоб зерна, посіяні на уроці, зарясніли пишними сходами, зазолотились щедрим колосом. І хоч серед учнів нашої школи не завжди є переможці олімпіад, це не означає низьку роботу педколективу. Щороку випускники вступають у вищі навчальні заклади і закінчують їх.