Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66

  • Міністерство освіти і науки України
  • Відділ освіти Бахмацької районної державної адміністрації
  • Навчальні заклади Бахмацького району
  • Друзі сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Ми, колектив творчих вчителів Фастовецької гімназії, працюємо над формуванням гармонійно розвиненої особистості шляхом озброєння учнів знаннями, над створенням умов розвитку здібностей учнів, залученням їх до різних видів діяльності, над формуванням професійного самовизначення і творчої самореалізації. Виховуємо активну життєву позицію, потребу творити і приносити користь людям, вчимо любити Батьківщину, поважати національну цінність українського народу.

     

    Достигла осінь на медах,

    Прозорі павутинки літа.

    Іде на сонячних світах

    Через країну знань  учитель.

    Із покоління в покоління

    Дитячих душ хранитель.

    Зоря любові і добра,

    Що має ймення  ВЧИТЕЛЬ.

     

           Кожного року золотавий вересень приймає до школи першачків, а зеленоокий квітучий травень проводжає у щасливу дорогу випускників. Вчителі ж з надією чекають хороших вістей, вірять у правильно обраний шлях юнаків і дівчат. І продовжують працювати, віддаючи своїм вихованцям гаряче серце, щедру душу. З нами наш мудрий керівник, вмілий організатор педагогічних справ і наставник педагогічних ідей - директор гімназії Красноголов Наталія Володимирівна.

    "Даруй себе дітям! Зустрічай кожного учня, як останнього! 

    Не тому,  що він справді останній у твоєму житті, а тому, 

    що ти можеш подарувати йому найкраще в собі на сьогоднішній день. 

    Будь терплячим в очікуванні дива і готовим до зустрічі з ним у 

    дитинстві, юності та зрілості”.

     

     

     

    Багато є професій в світі –

    На порахуєш їх ніколи.

    Та знають всі, дорослі й діти:

    Професію „директор школи”.

    Без школи, він, конкретно,

    Не може й дня прожити.

    На те він і директор,

                       Щоб нею дорожити.

     

           Загальновідомо, що забезпечити належну якість навчання й виховання здатні лише педагоги з високим професійним та інтелектуальним рівнем. Саме тому велику увагу приділяє директор створенню кваліфікованого, згуртованого колективу. Чіткий розпорядок, вимогливість, планування та підведення підсумків - стало системою, що значно підвищило рівень роботи працівників. У її особі вчителі вбачають кваліфікованого педагога і керівника, дбайливого вихователя і  надійного порадника. Значне місце відводить  індивідуальній роботі з вчителями, вивченню їх нахилів, інтересів і можливостей. 

     Піклується про підвищення професійного рівня вчителів, їхньої майстерності, працює над створенням для цього необхідних умов. 

     

          

         Її надійні помічники - вчителі.

          Шугай Оксана Володимирівна, вчитель української мови та літератури.

     „Що треба  робити,  щоб досягти  успіху у  роботі вчителя? 

      Любити свою роботу і дітей”.

     

           Веде систематичну роботу з підвищення теоретичного рівня і педагогічної майстерності. Постійно в пошуку нового. Вміло зосереджує зусилля на виконання основних завдань, які поставлені державою перед вчителем. Стиль роботи - доброзичливість, вимогливість, товариська взаємодопомога.

     

          Вчитель молодших класів - Подоляк Галина Степанівна. Вона керує роботою учнівського самоврядування, що дозволяє учням розкрити такі соціальні якості людини, як толерантність, критичність та конструктивність мислення, повага до власної та чужої праці, оптимізм, гуманізм, здатність до самоаналізу і самовиховання.

      „ Навчати, виховувати, розвивати творчі здібності учнів,

    формувати інтерес  до  історичних цінностей України”

            Головне  завдання  національного виховання - це формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадською гідністю, почуттям національної самосвідомості. Педколектив школи велику увагу приділяє комплексному вихованню – це  художньо-естетичне, моральне, трудове, екологічне, превентивне, громадянське, військово-патріотичне, родинно-сімейне.    Плануємо роботу, щоб дати можливість дітям проявити ініціативу, самостійність, дати змогу розкрити себе, проявити здібності, знання, таланти. Для цього  в школі організовано сітку гуртків за інтересами.

     

    Методична робота в школі спрямована на розвиток та підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, на розвиток навчально-виховного процесу, творчих здібностей вихованців. За основу роботи адміністрація школи взяла особистісно-орієнтований підхід до навчання і виховання учнів, впровадження новітніх технологій навчання, перспективного педагогічного досвіду в практику роботи. У результаті,  в кожний атестаційний період підвищуються кваліфікаційні категорії педагогічних працівників. За сумлінну працю нагороджуються грамотами районного відділу освіти, обласного управління освіти, іншими відзнаками. В числі працівників є нагорода Міністерства освіти і науки України.

     

     

     

         –У сучасних умовах учителю, як ніколи, необхідно не тільки по-новому вчити, а й по-новому вчитись, бути в постійному творчому пошуку.

           В. О. Сухомлинський стверджував: „Світ вступає у століття Людини. Більше, ніж будь-коли, ми зобов’язані думати зараз про те, що ми вкладаємо в душу людини”

          

         Навчання та виховання потребує нових підходів і методів. У всі часи вчитель досягає успіху, творчих злетів тоді, коли постійно працює над собою, займається самоосвітою. Щоб удосконалювати розум, треба більше розмірковувати, ніж заучувати. Особливістю живого розуму є те, що йому лише трохи треба побачити й почути для того, щоб він міг потім довго міркувати й багато розуміти. Тому педагоги школи періодично проходять курси підвищення кваліфікації, відвідують уроки колег, є учасниками різних професійних семінарів, постійно опрацьовують новини педагогічної преси та іншої фахової літератури, впроваджують в практику елементи інноваційних технологій. Усі педагоги володіють комп’ютером. Власноруч виготовляють роздатковий та дидактичний матеріали. Працюють над оформленням класів-кабінетів, оформляють навчальні стенди.

           У різні періоди існування школи вчитель був і є нездоланністю, який крізь все проносить іскру доброти, і запалює в дитячих серцях вогонь розуму й краси.

           Змістовні творчі знахідки  вчителів є в будь-якому педагогічному колективі.

     

           Готувати до життя активних будівників суспільства - одне з головних завдань школи. У його успішному розв’язанні визначна роль належить учителю, який покликаний виховувати у школярів ідейні переконання, творче ставлення до праці. Все це глибоко усвідомлює вчитель біології та хімії, вчитель вищої категорії Гончарова Ганна Петрівна. 

     

    „Навчати, виховувати, формувати інтерес 

    до  предмета,  розвивати творчі здібності”.

     

          Основним завданням на уроках біології вважає формування екологічної культури школярів. Постійно  дбає про формування їхнього світогляду, виховання в них гуманного ставлення до живої природи, частиною якої є людина. Ретельно готуючись до кожного уроку,   намагається віднайти найбільш ефективні форми і методи викладання, які б спрямували розумову діяльність учнів. Велику увагу приділяє проблемному підходу в навчанні, опрацьовує загальні питання виникнення проблемних ситуацій, ступені розв’язання навчальних проблем, аналізує матеріал, який вимагає творчого пошуку діяльності. Успішному викладанню біології та хімії допомагає добре обладнаний кабінет, де раціонально розміщені для роботи прилади, таблиці, роздатковий та дидактичний матеріали, необхідні екранні посібники.

     

    Савченко Людмила Пантейлемонівна

    Математика є опорним предметом при вивченні суміжних дисциплін – фізики, хімії, інформатики, біології, географії, економіки, креслення. Тому без належної математичної підготовки є неможливою повноцінна освіта сучасної людини. Всю свою роботу спрямовую на виховання у школярів пізнавальних інтересів, потягу до знань, вміння застосовувати математичні поняття на практиці навиків до самостійного володіння матеріалом.

    Кожний результат зусиль учня – це своєрідне відкриття. Знайти самому – це вже творчість, яка приносить радість пізнання. Тому шліфую і підсилюю інтерес та любов до навчання, науки, дослідження.

     

     

           „Розпізнати, виявити, розкрити, виплекати, випестувати в кожного учня його неповторно-індивідуальний талант – значить підняти особистість на високий рівень розквіту людської гідності” -  відома цитата В. Сухомлинського.  Даного висловлювання дотримується і вчителька молодших класів Юрченко Юлія Олександрівна. 

     

     

        „У кожному вчителі має сяяти і ніколи не згасати маленька іскорка дитини.”.

     

          

    Безумовно, фах учителя дуже нелегкий, він дуже складний. Він вимагає серця доброго, чуйності великої. Тому що ми маємо справу — як артист, так і учитель — з живим матеріалом, з живою душею, з відкритими очима. Я дуже хотіла б нагадати молодим учителям про це. На вас дивляться молоді очі, вас сприймають молоді серця, нічим не затьмарені ще. З цією душею, з цим серцем багато можна зробити, якщо правильно направити їх.

     

           Важливе місце в навчально-виховному процесі займає фізичне виховання учнів,  яким керує вчитель фізкультури Бабич Анатолій Григорович.

            

            „Намагаюсь бачити в учнів рівних собі”. 

     

           Спортивний зал школи є одним з кращих у районі, тому учні із задоволенням відвідують гуртки і секції. Як результат змістовної організації даного напрямку роботи учні неодноразово були переможцями Спартакіади школярів району.  Команда дівчат займала ІІ місце з волейболу, юнаки - ІІІ місце, в змаганнях з шахів команда виборювала ІІІ місце, з тенісу - ІІІ місце, з легкої атлетики - індивідуальні призові місця.

           Традиційними стали „Козацькі розваги”, спортивні змагання, товариські зустрічі з футболу між командами школи, села, Бахмацької спортивної школи,  команди колишніх випускників школи. 

     

    "Комп´ютер - як млин, - що засипеш, те й отримаєш. Якщо на вході нісенітниця,то й на виході - нісенітниця в квадраті" 

    - часто нагадує на уроках інформатики вчитель ІІ категорії Бондаренко Станіслав Олексійович.

       «Педагоги не можуть успішно когось навчати, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі»        

                                                       Алі Апшероні

    Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій сприяють формуванню творчих, успішних, мислячих учнів, а робота над розвитком інтелектуального і творчого потенціалу учнів і формування їх життєвих компетентностей на уроках інформатики -  є потужним потенціалом для учнів у виборі подальшого життєвого шляху. 

     

    Кошик Світлана Олександрівна

    «Учень – це не посудина,яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити»

           "Метою моєї роботи вважаю прищеплення смаку і любові до свого рідного краю, розвитку інтелектуальних, соціокультурних і творчих здібностей, підвищення мотивації учнів у вивченні іноземної мови. Навчальний матеріал пов’язую з місцевим матеріалом, використовуючи іноземну мову як засіб спілкування. Одним із головних напрямків своєї професійної діяльності вважаю саморозвиток та творчий пошук. Щоб посилити емоційне сприйняття змісту уроку,активізую прагнення школярів до висловлювання англійською мовою. Застосування ігрових методів навчання, різноманітної наочності та створення проектів допомагає покращити знання учнів з предмету."

     

     

     

           Важливою умовою навчально-виховного процесу є обладнання навчальних класів – кабінетів. Добре обладнаний кабінет сприяє комплексному використанню засобів навчання, наочності й дидактичного матеріалу. Слід відмітити, що в школі є добре обладнаний фізичний кабінет та комп’ютерний клас. Непогано обладнані кабінети біолого-хімічний, захисту Вітчизни, зарубіжної літератури. Поповнення  та обладнання кабінетів  відбувається за рахунок робочого часу вчителів під час канікул власноруч виготовленими матеріалами.

     

           Педагогічний колектив школи вважає, що найкращим подарунком школі є створення таких цінностей, які б нагадували наступним поколінням про нашу працю. Одним з таких подарунків можна вважати куточок - музей видатного українського художника М.М. Ге, який було передано з клубної установи с. Шевченка. Куточок переобладнано. Місце, де стоїть куточок М.М. Ге, - це шкільна святиня. Тут учні не допускають ніяких витівок, пустощів. Із числа членів гуртка „Виразного читання” підготовлені екскурсоводи, які ознайомлюють гостей з історією села, творчістю М.М. Ге, видатними людьми, які відвідали наше село: Л. Толстой, Н. Забіла, Т. Шевченко та ін.

     

          У  школі обладнано ряд куточків на допомогу учням і класним керівникам у роботі:  це державної символіки,  учнівський, правових знань, з безпеки життєдіяльності, правил дорожнього руху,  „Української світлиці” та ін.

     

           Комп'ютерний клас укомплектовано 8 комп'ютерами серверної системи. Також комп'ютери встановлено в учительській кімнаті, бібліотеці, кабінетах директора та кабінеті заступників для адміністрації школи.  Більшість членів колективу використовують роботу на комп'ютерах під час ведення уроків, в інших видах трудової діяльності.

     

          

           

           З метою розвитку пізнавальних інтересів учнів, прищеплення зацікавленості до вивчення предметів згідно з річним планом школи проводяться предметно-методичні тижні. В рамках тижнів організовуються різні загальношкільні та класні заходи, які проходять з великою зацікавленістю учнів, масовою активністю. 

           Щоб у повному обсязі виконати завдання, які стоять перед школою, всі педагоги ретельно готуються до кожної зустрічі зі своїми вихованцями, невтомно поповнюють свої знання новітніми досягненнями педагогічної науки, не упускають можливості поповнення методичної майстерності. З цією метою в школі створено групу оперативного інформування, до складу якої входять керівники шкільних МО вчителів природничого циклу, гуманітарного циклу, початкових класів, класних керівників, бібліотекар, заступник з навчальної роботи. Члени даної групи на нарадах при директору знайомлять членів педколективу з новинами педагогічної преси, періодичних педагогічних видань та іншої доступної нам педагогічної літератури.

           Для  активізації роботи класних керівників та підвищення якості проведення виховної роботи з учнями створено систему папок з матеріалами по 10 напрямках проведення виховної роботи згідно з методичними рекомендаціями нормативних документів.

           Члени педагогічного колективу завжди надавали великого значення посиленню відповідальності й закріпленню згуртованості учнівського колективу. Згуртувавши учнівський колектив, школа досягла відчутних змін у зміцненні правової культури учнів. Виховання правової культури учнів проводиться шляхом роз’яснювальної роботи по вивченню основних положень нормативних актів, які діють в Україні. Класні керівники проводять відповідно до комплексної програми профілактики злочинності заходи по попередженню злочинності та правопорушень, протидії розповсюдження наркоманії, пияцтва, тютюнопаління, захворювання на СНІД.

           Значний внесок в організацію проведення виховної роботи вносить рада профілактики правопорушень серед неповнолітніх, створена в школі з числа педагогічних працівників. Рада працює згідно із складеним планом роботи. Робота ведеться як з учнями, так і з батьками. 

    Як результат, вже протягом десятка років учні школи не перебувають на обліку в кримінальній міліції та інших правових органах.

           Ведеться робота психолого-педагогічного семінару.       

           Для батьків учнів школи організовано „ педагогічний лекторій”. Класні керівники вивчають проблемні питання виховання учнів по класах, готують доповіді і  виступають з ними періодично на класних батьківських зборах (таких 4 на навчальний рік).

           На даний час вся виховна і навчальна робота ведеться на належному методичному рівні. І ведеться вона в тісному зв’язку з учнями,  батьками, громадськістю села. Школа славна своїми традиціями, учнями, учителями. Широкого розмаху набули проведення родинних свят з участю батьків, рідних та інших жителів села. Зокрема заходи: „Таланти твої, Фастівці”, зустріч з письменниками рідного краю, фольклорний ярмарок „Пісні моєї бабусі”, свято моєї мами та ін.

           Навчаючи дітей, педагоги постійно підкреслюють роль кожної дитини в житті суспільства, у вихованні людини високої духовної культури. І кожен педагог вважає, що діти наші розумні, талановиті, красиві. Кожен з них особистість: один - художник, інший  - музикант, артист, а хтось - просто душа компанії. Просто, необхідно знайти в кожної дитини щось позитивне і сприяти його розвитку. Проте спеціалістів багатьох галузей не вистачає, тому виходячи з реальних можливостей, вчимося самі, вчимося разом з дітьми і маємо певні результати.

           Скільки тривог і сподівань, радощів і розчарувань  переносить кожен з педагогів, щоб зерна, посіяні на уроці, зарясніли пишними сходами, зазолотились щедрим колосом. І хоч серед учнів нашої школи не завжди є переможці олімпіад, це не означає низьку роботу педколективу. Щороку випускники вступають у вищі навчальні заклади і закінчують їх.