Тиждень інформатики у нашій школі було проведено з 30.01 по 03.02.2017 згідно затвердженого плану.
Заходи були спрямовані на :
• розвиток творчої фантазії;
• логічного мислення;
• вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
• формування обов'язковості, відповідальності, креативності.
На дошці оголошень було розміщено план тижня, де учні мали змогу ознайомитися з графіком проведення всіх заходів.
Перший день мав тематику "День відкритих дверей у кабінеті інформатики"
Проведено екскурсію до комп’ютерного класу для учнів 1 класу.
Учні з захопленням розглядали комп’ютери, шкільний ноутбук, проектор.
По закінченню екскурсії діти отримали картки з ілюстраціями на тему будови комп’ютера.
Гра «Розмальовка» зацікавила учнів 2-4 класів, які з захопленням виконували поставлені завдання.
Також діти мали змогу пограти у ігри, пов'язані з створенням малюнків.
Учні реалызували свої фантазії у забраженнях, створених у різних графічних редакторах.
Також у понеділок було оголошено конкурс комп'ютерної графіки серед учнів старших класів.
"День майстер-класів" (вівторок) пройшов під гаслом «Готуємо шкільну газету»
Зараз майже кожна загальноосвітня установа може похвалитися своїм виданням: журналом, альманахом, невеликою листівкою, поетичною збіркою тощо. Найпопулярнішим же шкільним виданням є газета. Як правило, випуском шкільної газети займається або педагог, або дуже зацікавлений у цьому старшокласник, який не завжди знає правила її створення.
Саме тому з учнями старших класів було проведено майстер-клас по створенню газети.
Середа, або ж, згідно плану тижня, День інтелектуалів, була дуже активною.
Гра належить до традиційних і визнаних методів навчання і виховання школярів. Цінність цього методу полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховна функції діють у тісному взаємозв’язку. Учителі ведуть пошуки різноманітних форм і ефективних методів викладання інформатики, які активізують розумову діяльність учнів. Методика викладання предмета, особисті якості вчителя значно впливають на розвиток інтересу до предмета. Гра ж як метод навчання організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість.
Саме тому інтелектуальним іграм протягом тижня було виділено багато часу.
У грі «Інфоманія» прийняли участь дві команди по 4 гравці. Гра складалася з 4 турів. Кожен з них містив у собі різноманітні завдання на кмітливість, креативність, швидкість мислення.
Наступним випробуванням для юних знавців інформатики (а саме для учнів 9-11 класів), які не втомлювались демонструвати свої здібності, стала гра «Найрозумніший».
Учасників чекав відбірковий тур, у якому мала визначитись четвірка півфіналістів, далі залишилось 2 фіналісти. Переможницею стала учениця 8 класу Шугай Богдана. Трійка найкращих гравців була нагороджена грамотами.
Далі по курсу йшов четвер ("День тренінгів").
Тренінг — один з найефективніших методів засвоєння інформації в групі. Часто даний метод навчання застосовується і при вивченні інформатики. У четвер було проведено 2 тренінги: «Давайте знайомитись» (для учнів молодших класів) та «Хочу стати рекламним агентом» (для учнів 5-11 класів). Учні 1 класу отримали можливість вперше сісти за комп’ютер, увімкнути його та виконати найпростіші дії.
Старші ж діти мали змогу отримати безцінні знання зі сфери маркетингу, а саме навчитися розробляти рекламні листівки та персональні візитні картки.
П'ятниця ж стала останнім днем подорожі у світ інформаційних технологій, днем підсумків. Орнанізовано виставку малюнків, підведено підсумки тижня, нагороджено найбільш активних учнів.
Під час тижня інформатики було вдало поєднано ігрові і навчальні моменти, показано значущість і роль інформатики в сучасному динамічному суспільстві. Всі заходи сприяли розвитку активності, творчих здібностей, кмітливості, винахідливості.
|